.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در تبعیت از رهبری، صدها جام زهر را به کام منافقین می‌ریزیم

رییس جمهور با انتقاد از همراهی برخی در داخل با دشمنان ملت ایران تاکید کرد که ملت ایران اینبار جام زهر را در کام منافقان فرو خواهد کرد.

به گزارش شبکه ایران، احمدی نژاد که دیروز در اجتماع باشکوه مردم همدان سخن می گفت، اظهار داشت: برخی در داخل کشور وقتی ما در مقابل قلدرها می ایستیم می گویند "ماجراجویی می کنید" و وقتی می گوییم گفت و گو می کنیم، می گویند "سازش و عقب نشینی کرده است" ؛ ملت شما را شناخته است.

رییس جمهور با یادآوری اینکه دیگر دوران جنگ نیست، خطاب به همراهان دشمن گفت: اگر 100 جام زهر پر کرده باشید، ملت ایران این جام زهر را در کام منافقین فرو خواهد کرد.

ایران اهل گفت‌وگو است ولی بر اساس احترام

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اهل گفت و گو بر اساس "عدالت" و "احترام" است.

وی خطاب به غربی ها تصریح کرد: البته اگر خیال می کنید چماق بلند کنید از ملت ایران امتیاز می گیرید بدانید این ملت با منطق و ایمان خودش صدها چماق شما را بر سرتان خورد خواهد کرد.

همدان؛ سند پرافتخار مردم ایران

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود با بیان این که استان همدان، سند پرافتخار مردم ایران است اظهار داشت که همدان سلسله ای نورانی از تاریخ مستمر ایران است.

وی گفت: آنچه که امروز ما از همدان می دانیم جزئی از واقعیت است، همدان گنجینه ای تاریخی و سر به مهر است که تنها اندکی از آن برای ما معرفی شده است.

احمدی نژاد با بیان این که مردم همدان نماد ایمان و نجابت ملت ایران هستند، افزود: همدان نمادی برجسته و پرافتخار از فرهنگ الهی و انسانی ایران زمین است.
وی بیان کرد: همدان سرزمین مومنان، انسان های وارسته و انسان های شجاع و شکست ناپذیر است.

قرآن و ولایت؛ دو میراث گران‌بهای پیامبر

احمدی نژاد در ادامه با بیان این که پیامبر دو میراث گرانبها را باقی گذاشته اند گفت: کتاب قرآن و ولایت بزرگترین، مهم ترین و زیباترین و ارزشمند ترین یادگاران پیامبر هستند که از هم جدا نمی شوند و تا قیامت با هم خواهند ماند.

وی افزود: تا زمانی که ملت به کتاب خدا و اهل بیت متمسک و دلداده باشند هرگز روی گمراهی و ضعف و شکست را نخواهند دید.

رئیس جمهور گفت: در قرآن، سرگذشت همه اقوام به عنوان پند و عبرت برای همه بشریت و نسل های آینده بیان شده است و همه حقایق عالم و معارف هستی از طریق قرآن در اختیار انسان قرار گرفته است.

احمدی نژاد گفت: اطاعت از ولایت، اطاعت از خدا و پیروی از کتاب خدا است و اهل بیت آیات کبرای الهی هستند و مامور هدایت و دستگیری به برداشتن موانع از مسیر کمال انسانی هستند.

وی اظهار داشت: رمز پیروزی ملت ایران، تمسک به این دو مساله می باشد.

خواسته آمریکا؛ مذاکره بر پایه چماق

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران در موضوع هسته ای اشاره کرد و گفت:خود آنها از برزیل و ترکیه خواستند به ایران بیایند و مقدمات گفت و گو و مذاکره را فراهم کنند.

احمدی نژاد افزود: البته در ذهن آنها چیز دیگری بود و خیال می کردند ایران مخالف این مساله است و آنها بهانه می یابند تا علیه ملت ایران به لجن پراکنی بپردازند اما دیدند سندی در تهران منتشر شد که مبتنی بر عدالت، صلح، عزت و برادری، قانون و پیشرفت است و به همین خاطر عصبانی شدند.

رییس جمهور با بیان اینکه آنها با مشاهده بیانیه تهران، خواستند تا مذاکره بر پایه چماق را دنبال کنند، اظهار داشت: بر این اساس قطعنامه ای علیه ایران صادر کردند تا به قول خودشان چماقی را بالای سر ملت ایران بگیرند و بعد از گفت و گو حرف بزنند.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه منظور آمریکایی ها از گفت و گو با ایران این است که هرچه آنان گفتند از سوی ایران بی کم و کاست پذیرفته شود، خطاب به آنان گفت: شما در اشتباه هستید و افکار شما عقب افتاده است. خیال می کنید در دوره استعمار به سر می برید در حالی که دنیا عوض شده است و ملت ها بیدار شده اند.

آنقدر پای قطعنامه‌ها بایستید که زیر پایتان علف سبز شود

رییس جمهوری در ادامه به امتناع نماینده اتحادیه اروپا از مذاکره با ایران پیش از صدور قطعنامه 1929 اشاره کرد و گفت: آنان پس از صدور قطعنامه اعلام کردند که آماده مذاکره هستند؛ نماینده اتحادیه اروپا که سه ماه از گفت و گو با ایران فرار می کرد، به محض صدور قطعنامه نامه داد و اعلام کرد که حاضر به گفت و گو است.

احمدی نژاد ادامه داد: پاسخ ما به این آمادگی آنها این بود که به خاطر بی‌ادبی و بی اخلاقی که کردید و استفاده از اخلاق طاغوتی علیه ملت ایران، دو ماه با شما مذاکره نمی کنیم تا ادب شوید و مانند بچه آدم بنشینید و مذاکره کنید.

رییس جمهور تصریح کرد: آنها هر جا که در منطق کم می‌آورند به ساز و کار استعماری خود یعنی شورای امنیت و قطعنامه و نظایر آن متوسل می شوند.

وی خطاب به قدرت‌های زورگو گفت: آنقدر قطعنامه دهید و پای آن بایستید که تا زیر پایتان علف سبز شود.

آمریکا، بزرگترین دزدی سازمان یافته تاریخ را رقم زد

احمدی نژاد در ادامه به غارت منابع کشورهای ضعیف و بویژه ملت‌های قاره آفریقا توسط قدرت‌های زورگو اشاره کرد و اظهار داشت: برخی کشورهای این قاره سرشار از منابع عظیم معدنی است اما بسیاری از دولت‌های آن از نوع معادن خود و میزان ذخایر معدنی خود اطلاعی ندارند زیرا استعمارگران جدید، نتایج تحقیقات مطالعاتی خود از میزان معادن این کشورها را در اختیار دولت‌ها قرار نمی دهند.

رییس جمهور با بیان اینکه استعمارگران با قیمت‌های مفت معادن گرانبای آفریقا را با خود می‌برند، اظهار داشت: این در حالی است که بسیاری از ملت‌های آفریقا در گرسنگی و فقر به سر می برند.

وی به سفر خود به یکی از کشورهای آفریقایی که سرشار از معادن الماس و طلا است، اشاره کرد و افزود: بسیاری از کشورهای اروپایی در این کشور خیمه زده‌اند، معادن‌ آن را می‌برند و یک ریال هم به ملت این کشور نمی دهند و مردم آنها فقیر، پابرهنه و گرسنه هستند و دولت آنجا حتی قدرت پرداخت حقوق کارمندان خود را ندارد.

رییس جمهور در ادامه به سیاست اقتصادی آمریکا برای حذف پشتوانه طلا از دلار این کشور اشاره کرد و گفت: با این روش 30 هزار میلیارد دلار دارایی کاغذی برای آمریکا تولید شد.

وی افزود: این یعنی آمریکا‌یی‌ها پنج هزار دلار از جیب هر نفر در دنیا دزدیده‌اند که این بزرگترین دزدی سازمان یافته تاریخ است.

نقشه شوم آمریکا

محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در اجتماع باشکوه مردم همدان با بیان این که دشمنان برنامه جنگ روانی را برای جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده اند، گفت : آمریکا در خیال خود می گوید از یک طرف ایران را تحریم کنیم تا تبعات سنگین آن گریبانگیر آن کشور شود و در کنار آن چندین حرکت ایذایی را در گوشه و کنار خاورمیانه انجام می دهیم و پس از این فعالیت ها از ملت ایران بخواهیم که تسلیم شوند .

وی ادامه داد خلاصه سناریوی آمریکا برای جنگ روانی این بود که پس از تهدید ایران به تحریم و انجام حرکت های تروریستی دنباله های خارجی خود را راه بیاندازند که ماجراجویی نکنید.

رییس جمهوری با بیان این که آمریکا در راستای اجرای نقشه های شومش افراد ایرانی را از گوشه و کنار دزدید و به آمریکا برد خاطرنشان کرد آمریکا این افراد را در شرایط سختی قرارداد و به آنها گفت برعلیه ایران و برنامه هسته ای اش در تلویزیون سخن بگویید تا شما را آزاد کنیم به عنوان مثال هدفشان این بود که این افراد شلوغ کنند و بگویند که ما می دانیم ایران بمب اتمی می سازد .

وی افزود: عده ای در داخل تا صحبت می کنیم می گویند می خواهند سازش کنند ولی این افراد به دنبال همان جام زهری هستند که آن زمان به دنبال دادن آن به امام (ره) بودند.

آمریکا خودش را تحریم می‌کند؛ نه ایران را

احمدی نژاد با تاکید براین که دشمن می خواهد خود را تحریم کند یا ایران را؟ اظهارداشت 4 سال است که ایران را تحریم کردید چه شد ؟ مبادلات خارجی ایران 5/1 برابر شد و از سوی دیگر نیز پیشرفت های علمی ایران به 10 برابر افزایش یافت .

وی با بیان این که دشمنان می گویند به شما کالا نمی فروشیم تصریح کرد مگر به ما چی می فروشید ؟ یک مشت کالاهای مصرفی که هیچ فردی آن را نمی خرد. ایرانی ها از شما کالا نخرند پس چه کسی بخرد ؟

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه آمریکا در زمان حاضر به جای ایران خود را تحریم کرده است خاطرنشان کرد ایران از تحریم استقبال نمی کند ولی هنگامی که بداخلاقی می کنید خوشحال می شویم زیرا ما می خواهیم خود ایران را بسازیم و خواهیم ساخت.

وی ادامه داد آمریکا با این سناریویی که در پیش گرفته در خیال خود به دنبال این است که ایران تصور کند که اتفاقی افتاده و به آنها امتیازدهد ولی این مسئله اشتباهی بزرگ است ،‌استکبار در اتاقی نشسته و نقشه دنیا را اطرافش زده و تصور می کند که صاحب دنیا است ولی باید بداند که بسیار منزوی است.

احمدی نژاد با تاکید براین که ایران عطای کالاهای لوکس شما را به لقایش بخشید اظهارداشت در کنار این کالاها گفتید که تجهیزات نفت و گاز به ایران نمی دهید مسئله ای نیست ما آرزوی این روز را داشتیم ،‌4 ،‌5 سال است که بنده به ماموران خرید تجهیزات نفت و گاز سفارش می کنم که دلیلی ندارد از بیرون بخرید بیاید با پول ایران این تجهیزات را تولید کنید زیرا دشمنان می خواهند با پول ما برایمان قلدری کنند.

مستکبران هیچ احترامی برای ملت‌ها قائل نیستند

احمدی نژاد تاکید کرد: عده ای نزدیک به 300 سال دنیا را غارت کردند ، دوره ای به نام برده داری و استعمار را در دنیا برپا کردند ، صدها میلیون انسان را از خانواده ها جدا کردند، دزدیدند و به اسارت بردند و به بیگاری کشیدند و کاخ ها برافراشتند.
وی ادامه داد: آنها به شکلی عمل کردند که همه ثروت ملت ها را زیر کلید خود و مدیریت و بهره برداری یک سویه خود قرار دادند، آنها همه حیثیت، هویت ، ثروت و دارایی ملت ها را "ملک طلق" خود شناختند و برای ملت ها هیچ احترامی قائل نشدند.

رییس جمهوری با یادآوری قیام های مردمی در طول تاریخ گفت : ملت ها یکی پس از دیگری به نام مبارزات ضد استعماری و استقلال طلبی قیام کردند،‌ بسیاری از کشورها به ظاهر مستقل شدند اما برده داران و استعمارگران دیروز با نقاب و سازماندهی و شعارهای جدید باردیگر وارد صحنه شدند و همان مناسبات ظالمانه یکسویه را این بار با حرف های جدید و عامه پسند و به ظاهر زیبا سازماندهی کردند.

احمدی نژاد همچنین به آمارهای ناشی از قتل و غارت استعمارگران تاکید کرد و اظهار داشت : براساس آمارها که تقریبی است و قطعا واقعیت بیش از اینها است ، استعمارگران حدود 300 میلیون انسان را به بردگی کشیدند و مزرعه ها ، کارخانه های خود را با دست آنها آباد کردند ، صدها هزار برده پای این کاخ ها و به ظاهر پیشرفته کشته و دفن شدند.

وی همچنین چپاول معادن کشورها را توسط این استعمارگران یادآور شد و افزود : کشور انگلیس که جزیره ای کوچک است به کشور هندوستان حمله کرد و کشوری را که وسعت آن دهها برابر انگلیس است تحت سلطه خود درآورد.

وی افزود: کشور انگلیس همه ثروت ملت هندوستان را به چپاول برد و آنها را در فقر نگه داشت ، این استعمارگر همچنین بخش وسیعی از آسیا ، آفریقا ، اروپا و آمریکا را تحت سلطه خود درآورد.

رییس جمهوری ادامه داد: کشورهایی در اروپا وجود دارد که در نقشه با مقیاس معمولی دیده نمی شوند، این کشورهای نقطه ای با 3 تا 4 میلیون نفر جمعیت به کشورهایی با 100، 200میلیون جمعیت حمله کردند و تحت سلطه خود در آوردند و همه ثروت این کشورها را غارت کردند.

سر و ته نفت در جیب مستکبران است

احمدی نژاد با یادآوری یکی از سفرهای خود به کشورهای آفریقایی گفت : آفریقا سرزمین فرهنگ ، تمدن ، انسانیت و سرزمین ذخایر معدنی است ، بسیاری از دولت های آفریقایی از نوع و میزان ذخایر معدنی خود مطلع نیستند ، استعمارگران جدید مطالعات درخصوص ذخایر معدنی این قاره را انجام می دهند اما این مطالعات در اختیار دولت های آفریقایی قرار نمی دهند و با قیمت مفت همه معادن گرانبهای آفریقا را به چپاول می برند. بسیاری از ملت های این قاره در گرسنگی و فقر بسر می برند.

وی همچنین به معادن الماس ، طلا ، اورانیوم ، منگنز و دیگر فلزات گرانبها در این قاره تاکید کرد و اظهار داشت : برخی از کشورهای اروپایی در آفریقا خیمه زده اند و معادن را غارت می کنند و یک ریال هم به مردم این کشورها نمی دهند.

محمود احمدی ن‍ژاد اظهار داشت: اکنون نزدیک به 60 سال است که نفت ما به ظاهر ملی شده اما بدانید که از 100 واحد نفت 60 واحد آن به جیب کسانی می رود که قبل از ملی شدن صنعت نفت می رفت.

رییس جمهور با بیان اینکه آنان از نفت ما استفاده کرده و بعد آن را به قیمت روز دنیا به ما می فروشند، ادامه داد:سر و ته نفت در جیب آنان است و روزی که شما بگویید که دیگر در نفت ما نیستید این به نفع ماست.

برای رساندن پیام ملت ایران به سازمان ملل می‌روم

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به بحث مذاکره، گفت: آنان اظهار داشتند که می خواهند در سطح بالا با ما به مذاکره بپردازند لذا باید به آنان گفتیم که ملت ایران در منطق ، استقلال، قانون و عدالت چیزی کم ندارد که از شماها بترسد.

وی تصریح کرد: در زمان ریاست جمهوری بوش، سه سال پی در پی به نیویورک سفر کردم و قبل از سفر هم اعلام کردم که آماده مذاکره با بوش در حضور ملتها و رسانه ها هستم و امروز هم این موضوع را تکرار می کنم.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: اکنون هم اعلام می کنم که آخر شهریور برای رساندن پیام ملت ایران به سازمان ملل خواهیم رفت و آماده هستم با اوباما در حضور ملت ها گفت و گو کنم به گونه ای که راه خود برای حل مسائل جهان و ریشه های مشکلات را ارائه خواهم کرد تا جهان بداند که مشکلات از کجاست و راه حل آن چیست.

احمدی نژاد افزود: البته آقای بوش نیامد و من دریافتم که علت آن چیست زیرا همان توصیه ای که بعضی ها به بعضی ها می کنند برخی به او کرده بودند مبنی بر اینکه اگر برای گفت و گو بروی 100درصد بازنده هستی. اگر نروی 3 به هیچ و اگر بروی 6 به هیچ باخته ای و او نیامد.

وی ادامه داد: به او اعلام کردم که اگر نگرانی می توانی با مشاوران خود در این گفتگو شرکت کنی اما او باز هم نیامد اما امیدوارم این آقایی که اعلام کرده قرار است تغییراتی را ایجاد کند برای گفتگو حاضر شود.

تغییر واقعی؛ تغییر ظاهری

رییس جمهور به قولهای اوباما در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: قول او در انتخابات مبنی بر این بود که همه نیروهای آمریکا را از عراق خارج خواهد کرد اما اکنون می گوید که تنها بخشی از این نیروها را خارج و به افغانستان انتقال خواهد داد. لذا سئوالی که مطرح می شود این که چرا قبلا گفته بود همه نیروهای خود را خارج می کند ولی الان می گوید فقط بخشی از آنان را خارج خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما به آنان گفته بودیم که اگر تغییر واقعی ایجاد کنید ما به شما کمک می کنیم لذا تغییر واقعی این است که دست نیروهای خود را بگیرید و ببرید تا اگر خیری هست ، خیرشان به خاک و مردم آمریکا برسد.

اگر 100 جام زهر هم پر کنند، با تبعیت از رهبری در کام منافقین می‌ریزیم

رییس جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون عده ای هستند و شما آنان را می شناسید به گونه ای که این عده اکنون تحت فشار ملت ایران قرار دارند و این عده به مدت 20 سال بر بیت المال مسلط بوده اند و برای رد گم کردن دارند همراهی می کنند.

وی افزود: سه سال پیش که در اوج حل موضوع هسته ای کشورمان قرار داشتیم و ملت ایران به تبع رهبر معظم انقلاب در مقابل زورگویی ها ایستادگی می کرد این افراد زبانهای خود را دراز کرده بودند و مدام دشمن را بزرگ، و ملت را کوچک، معرفی می کردند.

احمدی ن‍ژاد ادامه داد: زمانی که درصدد مذاکره بودیم ، این عده گفتند : "ای وای سازش شده و فن آوری هسته ای از دست رفت" و لذا همان افرادی که اعتراض می کردند چرا می ایستید ، زبانها را دراز کرده و ایراد می گرفتند . به گونه ای که وقتی ایستادگی می کردیم می گفتند " چرا ماجراجویی" می کنید.

رییس جمهور همچنین خاطرنشان کرد: این عده باید بدانند که اگر 100 جام زهر هم پر کرده باشند ملت ما با دست قدرت خود و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب آن را در کام منافقین فرو خواهد کرد.

هدفمند کردن یارانه‌ها، صد در صد به نفع ملت است

محمود احمدی نژاد در اجتماع با شکوه مردم همدان با بیان اینکه امروز باید ایران را بسازیم، تاکید کرد: ساختن ایران نه تنها برای ملت است، بلکه باز کردن راه همه برای بشریت است.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: امروز ایران یعنی خداپرستی، ظلم ستیزی، عدالت خواهی، عشق و رفاه برای همه دنیاست.
رییس جمهوری طرح هدفمند کردن یارانه ها را یکی از برنامه های مهم دولت دانست و خاطر نشان کرد: این یک طرح انقلابی است و صد در صد به نفع ملت است.

احمدی نژاد افزود: برخی مردم را می ترسانند اما این طرح انقلابی با همراهی مردم و با کمک مردم انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: از روزی که این طرح اجرا بشود بهبود در زندگی اقتصادی مردم آشکار خواهد شد.

رییس جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ما نخواستیم که رایانه ها حذف کنیم کسانی که می خواستند رایانه ها حذف کنند، مردم را می ترسانند.

احمدی نژاد با بیان اینکه که چرا باید یارانه بیش از 70 درصد مردم در جیب 30 درصد مردم باشد، گفت: حق هر کسی باید در جیب خودش باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها حتی یک فقیری هم در کشور پیدا نخواهد شد.

رییس جمهوری تصریح کرد: ما در هدفمند کردن یارانه هیچ چیز پنهان نداریم و برنامه ریزی می کنیم و تاثیراتش را به مردم می گوییم و مردم حساب باز می کنند و در مهر ماه امسال قسط اول یارانه به حساب مردم واریز خواهد شد.

هدف دولت، دغدغه نداشتن جوانان در زمینه مسکن است

احمدی نژاد از طرح دیگری برای خدمت به آینده جوانان خبر داد و گفت: این طرح از نیمه شعبان آغاز خواهد شد و فرزندان این مرز و بوم دیگر در آینده دغدغه اشتغال، مسکن، ازدواج و سفر حج نخواهند داشت.

وی اظهار داشت: با فکر، تدبیر و برنامه ریزی صندوق آتیه مهر تاسیس شده است و هر کودکی که متولد می شود دولت یک میلیون تومان به حساب این کودک واریز می کند و هر ساله نیز 100 هزار تومان به این حساب دولت اضافه خواهد کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران از پدران و مادران خواست که در حد توانشان ماهانه یک مبلغی را به این حساب واریز کنند تا بعد از 18 سال حدود 150 میلیون تومان در اختیار این فرزندان قرار بگیرد و در آن زمان دیگر دغدغه ازدواج و مسکن نداشته باشند.

احمدی نژاد به پدر و مادرها توصیه کرد که نگران نباشند اگر زمانی نیازی به پول داشته باشند از همان پول خودشان وام دریافت خواهند کرد و مشکلاتشان را حل خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برخی ها انتقاد کردند که این پول را از کجا آوردید، پول مال ملت هست دولت از خودش پولی ندارد پول خود ملت را می خواهد به خود ملت بدهد.

رییس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: معاون برنامه ریزی خبر داده است که طرحی در دست داریم تا بتوانیم برای متولدین سال 85 به بعد نیز این طرح را اجرا کنیم دعا کنید خدا به صندوق دولت آن قدر برکت بدهد که دولت بتواند به متولدین 1300 به بعد نیز هدیه بدهد.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: این طرح برای سرمایه گذاری و آبادانی کشور است و این جمع آوری پول برای هدایت به مسیر سرمایه گذاری و آبادانی در ایران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.